دسته بندی نشده

دستگاه شرینک پک

دستگاه شرینک پک

 در این پست شما را با دستگاه شرینک بیشتر آشنا می کنیم و به شما کمک می کنیم تا انتخاب مناسبی داشته باشید.

دستگاه شرینک پالت

از این مدل دستگاهها بمنظور بسته بندی کالاهای حجیم و بزرگ مانند پالت با پلاستیک های ضخیم از جنس پلی اتیلن شیرینگ استفاده می شود. این پلاستیکها در هنگام انبارش محصول ماندگاری طولانی تری خواهند داشت. این دستگاهها در انواع نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک ساخته می شوند.
دستگاه شیرینگ پک

دستگاه شرینک پک چیست؟

دستگاه شرینک

دستگاه (شیرینگ – شرینک – شیرینک – شرینگ) که همگی ترجمه فارسی عبارت “Shrink Packing Machine” هستند ، یکی از انواع دستگاه های بسته بندی هستند که فیلم شیرینگ (پلاستیک – نایلون – نایلکس – لفاف – سلفون) را به دور محصولات بوسیله حرارت وکیوم (شیرینگ) می نماید.معمولا این دستگاه شامل 2 قسمت با عملکرد متفاوت می باشد:

1- دوخت و برش پلاستیک

دستگاه شیرینگ

در این قسمت فیلم شرینک به دور محصول قرار می گیرد که این عمل یا با المنت های حرارتی و یا با تیغه های حرارتی و یا به شکل همپوشانی (اورلپ) صورت میگیرد.

2- تونل حرارتی

تونل حرارتی شیرینگ

پس از طی مرحله بالا محصول حرارت می بیند تا عملیات شرینک یا وکیوم صورت پذیرد که برای این منظور یا داخل کابین حرارتی قرار می گیرد و یا از تونل حرارتی (به منظور سرعت بیشتر) استفاده می گردد.

 

اصفهان پک در این قسمت به شما کمک می کند تا بتوانید دستگاه شرینک پک مورد نظر خود را متناسب با ماهیت و تیراژ و کیفیت بسته بندی مورد انتظار به درستی و با کمترین قیمت انتخاب نمایید پس با ما همراه باشید……. چند نمونه از دستگاه های  بسته بندی : دستگاه شرینک پک نیمه اتوماتیک

1- شرینک پلی اتیلن

بسته بندی شل آبمعدنی

دستگاه شرینک پک پلی اتیلن معمولا برای مجموعه کردن چندین محصول بصورت یک محصول واحد که به آن بصورت عامیانه یک جین گفته می شود کار برد دارد و این عمل توسط پلاستیک های پلی اتیلن اجام می شود این نوع پلاستیک معمولا در ضخامت های 60-80-90-100-110-120 میکرون در تمامی کارخانجات تولید فیلم شیرینک جزء محصولات روتین قرار می گیرند و بیشتر بصورت تک لا ساخته می شوند و معمولا رنگ کدر دارند ولی قیمت آنها نسبت به انواع نایلون های دیگر ارزان تر می باشد.شیرینگ پدالی دوگانه سوز  SH-250PEG نمونه ای از این دستگاه ها می باشد.

مزیت ها

  • استحکام بالای بسته بندی
  • بسته بندی ارزان قیمت

معایب

  • کدر بودن نوع نایلون (پلی اتیلن)
  •  ابعاد بزرگ دستگاه ها نسبت به مدل های PVC
  • ایجاد 2 بیضی (سوراخ) در دو سمت محصول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *