دسته بندی نشده

دستگاه بسته بندی استرچ رول

دستگاه استرچ رول مربوط به شرکت راشا کاسپین

طراحی و ساخت دستگاه بسته بندی استرچ رولهای بزرگ تا وزن 3500 کیلوگرم :

 

شرکت دانش بنیان ماشینهای بسته بندی اصفهان توانسته برگ زرین دیگری از افتخارات خود را به مرحله ظهور برساند و محصول جدیدی را به سبد محصولات متنوع خود اضافه نماید.

دستگاه بسته بندی استرچ رولهای بزرگ که عمدتاٌ در خطوط کاغذ و مقوا مورد استفاده قرار می گیرد از سه قسمت اساسی تشکیل شده است. نقاله های توزین کننده و حامل رول، غلطکهای هیدرولیکی لیفت کننده و دوران دهنده رول و همچنین دستگاه استرچ رپینگ اتوماتیک.

این سیستم قادر است تا رولهای پیچیده شده کاغذ و مقوا که بصورت افقی بر روی کانوایرهای محرک قرار دارند را تا وزن 3500 کیلوگرم توزین نموده، سپس آنرا بصورت هیدرولیکی از روی خط جدا و بصورت افقی دوران می دهد. همزمان با چرخش درجای رول به دور خود (چرخش وضعی) ابتدای پلاستیک بصورت اتوماتیک به رول متصل شده و دستگاه استرچ شروع به چرخش انتقالی به دور آن می نماید. در چنین حالتی تمامی سطوح محصول پیچیده و پوشش داده می شود بگونه ای که از ورود و خروج رطوبت و گرد و غبار به رول جلوگیری می شود. در پایان پروسه بسته بندی رول ، پلاستیک بریده شده و ابتدای آن برای بسته بندی رول بعدی آماده می شود. نهایتاٌ سیستم هیدرولیک رول را بر روی نقاله قرار داده و از دستگاه خارج می شود.

در مدلهای سفارشی این دستگاه می توان از تجهیزات دیگری بمنظور تبدیل وضعیت رول از حالت افقی به عمودی نیز استفاده نمود. این آپشن که با نام تیلت بک معرفی می گردد قادر است رول را بصورت عمودی بر روی پالت قرار دهد تا امکان جابجایی راحتتر محصول توسط لیفتراک شاخکدار فراهم گردد. همچنین در صورت عدم استفاده از پالت می توان رول را با استفاده از لیفتراکهای رول گیر حمل و نقل نمود.

از دیگر آپشنهای مورد استفاده در این دستگاه می توان به سیستم پالت گذار اتوماتیک اشاره نمود که تأثیر بسزایی در اتوماتیک کردن پروسه بسته بندی دارد. همچنین این قابلیت وجود دارد که پس از تغییر وضعیت رول بر روی پالت، محصول یکبار دیگر با پالت استرچ پیچ شده و بصورت یکپارچه بسته بندی شود.

شرکت ماشینهای بسته بندی اصفهان پک مدلهای متنوعی از این مدل دستگاه را برای کارخانه های متعددی طراحی و تولید کرده است که از آنجمله می توان به کارخانه تولید کاغذ اسناد بهادار بانک مرکزی، کارخانه تولید رولهای تیشو شرکت زرین برگ پرشیا، کارخانه تولید کاغذ و مقوا راشا کاسپین، کارخانه شرکت کاغذ کسری یزد و کارخانه تولید کاغذ و مقوا شرکت کویر مقوا اردستان اشاره نمود.

اصفهان پک در تلاش است تا با بهره گیری از نیروی کار مجرب و متخصص، بهترین و بروزترین دستگاهها و خطوط بسته بندی مورد استفاده در صنعت بسته بندی نهایی را طراحی و تولید نماید. “با اطمینان بسته بندی کنید.” رضایت شما افتخار ماست.