شیرینگ پک

اطلاعاتی در مورد دستگاه شیرینگ پک

دستگاه شیرینگ پک به دستگاه‌هایی گفته می‌شود که جهت بسته بندی محصولات مختلف از جمله کتاب، مجله، محصولات آرایشی بهداشتی و حتی محصولات غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه به تولیدکنندگان و صاحبان کسب و کارها این امکان را می‌دهد که محصولات خود را به صورت کاملا بهداشتی بسته بندی کنند. حفظ کیفیت و افزایش طول عمر محصولات، مهمترین مزیت استفاده از دستگاه‌های بسته بندی شیرینگ پک است. شرکت دانش بنیان ماشین‌های بسته بندی اصفهان، سالهاست که در زمینه تولید دستگاه‌های مهم و کاربردی فعالیت می‌کند. این شرکت به تازگی به تولید دستگاه شیرینگ طولی مشغول شده است. این دستگاه نسبت به دستگاه‌های شیرینگ دوخت L دارای مزایای بسیاری است.

توضیحاتی در مورد دستگاه شیرینگ خطی  

دستگاه شیرینگ پک خطی را می‌توان مدل ارتقاء یافته دستگاه شیرینگ دوخت L دانست. همچنین باید گفت این نوع دستگاه بیشتر در کارخانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. عدم نیاز به اپراتور، کارکرد آسان و سرعت بالای دستگاه، تنها بخشی از مزایای استفاده از دستگاه شیرینگ پک طولی است. به این نکته توجه کنید که این دستگاه با استفاده از فیلمهای شیرینگ نازک و ضخیمی کار می‌کند که از جنس پلی اولیفن و پی وی سی هستند. برخلاف دستگاه شیرینگ L که دارای محدودیت زیادی در بسته بندی محصولات کوچک است، دستگاه شیرینگ خطی، هیچ گونه محدودیتی در این زمینه ندارد. دستگاه شیرینگ خطی قادر است محصولاتی با عرض حداکثر 35 سانتی متر و ارتفاع حداکثر 25 سانتی متر را بسته بندی کند. قابلیت تنظیم خط دوخت در ارتفاع محصول نیز از دیگر مزایای استفاده از این دستگاه است.

دستگاه شیرینگ پک خطی در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. با بهره‌گیری از این دستگاه می‌توان انواع اسباب‌ بازی، پروفیل‌ آلومینیومی، مقاطع فلزی آبکاری شده، لوازم یدکی، و کاغذ دیواری را بسته بندی کرد. حفاظت حداکثری از این محصولات، نتیجه استفاده از دستگاه شیرینگ خطی است.

بررسی عملکرد دستگاه دوخت طولی

در ابتدا محصول مورد نظر به صورت اتوماتیک وارد دستگاه شرینگ پک می‌شود. این مرحله با استفاده از سیستم تغذیه اتوماتیک یا دستی انجام می‌شود. در مرحله بعدی، دستگاه شیرینگ پک با استفاده از سیستم‌های خودکار یا دستی، پکت‌های خطی را از فیلم چسبان به اندازه مورد نظر برش می‌دهد. سپس محصول در پکت‌های خطی قرار می‌گیرد. در نهایت محصول مورد نظر بسته بندی شده و برای اینکه به بازار عرضه شوند، آماده می‌شود.

دستگاه بسته بندی شیرینگ پک با استفاده از رول شیرینگ کار می‌کند. رول شیرینگ یا همان پلاستیک شیرینگ به دور محصول کشیده می‌شود و موجب محافظت از آن خواهد شد. جهت خرید رول شیرینگ می‌توانید به وب‌سایت اصفهان پک مراجعه کنید. پشتیبانی تمام وقت از جمله خدماتی است که این وب‌سایت در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در صورت بروز ابهام در مورد خدمات قابل ارائه، از طریق راه‌های ارتباطی با کارشناسان  ما در ارتباط باشید.

انواع دستگاه شیرینگ

دستگاه‌های شیرینگ پک بر اساس نوع محصول، سرعت تولید و نوع بسته بندی مورد نیاز، به صورت مختلفی طراحی شده‌اند. دستگاه شیرینگ پک عمودی، یکی از انواع دستگاه‌های بسته بندی است. این نوع دستگاه برای بسته بندی محصولات مایع و پودری مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین باید گفت دستگاه‌های شیرینگ در انواع مختلفی همچون دستگاه شیرینگ پک کابینی، شیرینگ پلی اتیلن، شیرینگ تونلی، شیرینگ اتوماتیک و … تولید می‌شود. شرکت ماشین‌های بسته بندی اصفهان پک، تولید کننده انواع دستگاه شیرینگ پک با قیمتی بسیار مناسب است. جهت همکاری با این شرکت دانش بنیان، کافی است در قسمت” همکاری با ما” فرم مورد نظر را دانلود و تکمیل کنید. لازم است فرم تمکیل شده را از طریق راه‌های ارتباطی موجود در وب‌سایت برای ما ارسال کنید.

کاربرد دستگاه شیرینگ پک

با استفاده از دستگاه بسته بندی شیرینگ پک می‌توان محصولات مختلف را به صورت بسته بندی درآورد. به این نکته توجه کنید که بسته بندی‌های ایجاد شده توسط این دستگاه، به دلیل استفاده از فیلم شیرینگ یا نایلون شیرینگ، کاملا شفاف و قابل رویت هستند. منظور از فیلم شیرینگ، همان پلاستیک یا سلفونی است که دور تا دور محصول کشیده می‌شود. بسته بندی محصولات با استفاده از دستگاه شیرینگ، موجب حمل هرچه راحت‌تر محصولات مختلف و همچنین عدم نفوذ آلودگی به داخل آنها خواهد شد.

توضیحاتی در مورد دستگاه استرچ پالت

دستگاه استرچ پالت به دستگاهی گفته می‌شود که جهت بسته بندی محصولات بزرگ و حجیم مورد استفاده قرار می‌گیرد. عملکرد این دستگاه موجب حمل آسان و همچنین محافظت حداکثری از محصولات بزرگ می‌شود. به این نکته توجه کنید که هزینه نگهداری از دستگاه بسته بندی پالت بسیار پایین است و فضای محدودی را اشغال خواهد کرد. به همین دلیل دستگاه استرچ پالت در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. دستگاه استرچ پالت فرودگاهی، دستگاه استرچ پالت مرغک دار و دستگاه استرچ پالت صفحه گردان، از جمله انواع مختلف این نوع دستگاه محسوب می‌شوند. شرکت اصفهان پک، تولید و عرضه کننده انواع مختلف دستگاه استرچ پالت با قیمتی مناسب است.

سوخت دستگاه شیرینگ پک

دستگاه شیرینگ پک از لحاظ مصرف سوخت به چند دسته تقسیم می‌شوند. دستگاه شیرینگ گازی، دستگاه شیرینگ دوگانه سوز، دستگاه شیرینگ المنتی و … تنها بخشی از انواع دستگاه بسته بندی شیرینگ محسوب می‌شوند. دستگاه‌ شیرینگ گاز‌سوز با استفاده از گاز و دستگاه شیرینگ المنتی با استفاده از برق کار می‌کند. این در حالی است که دستگاه‌های دوگانه سوز به صورت ترکیبی از گاز و برق استفاده می‌کنند. به این نکته توجه کنید که هزینه استفاده از دستگاه‌های المنتی کمی بالاتر از دستگاه‌های دیگر است.

اصفهان پک با بکارگیری نیروهای مجرب و آموزش دیده، به روزترین دستگاه‌های بسته بندی را طراحی و تولید می‌کند. این شرکت سالهاست که با شعار ” با اطمینان بسته بندی کنید” در حال فعالیت است. از اینکه ما را تا انتهای مقاله همراهی کردید، بسیار سپاسگزاریم.